Tehtävänä erityispedagoginen näkökulma : tutkimusta erityiskasvatuksen laitoksella
Finna-arvio
Tehtävänä erityispedagoginen näkökulma : tutkimusta erityiskasvatuksen laitoksella
Tallennettuna:
Ulkoasu |
219 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Osa tekstistä englanniksi |
Julkaisija |
[Joensuu] :
Joensuun yliopisto : Joensuun yliopiston kirjasto [jakaja],
2006
|
Sarja | Kasvatustieteiden tiedekunnan selosteita / Joensuun yliopisto, ISSN 0780-5314; n:o 97. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Joensuun yliopistopaino) |
Lisätiedot | [toim.] Kari Ruoho |
Sisältö/kappaleet | 1 tietuetta |
ISBN |
952-458-790-4 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Vieraiden kielten opiskelusta ammatillisissa oppilaitoksissa : moninaisia tavoitteita Vaikeammin vammaiset yhteiskuntamme täysivaltaisna jäseninä : työllistymisen näkökulma Tutkimusta erityiskasvatuksen laitoksella Toisen asteen koulutuksen kautta työelämään vai työelämän kautta toiseen koulutukseen? 'Koulutodistuksestani tökkää vaan niin moni juttu kiinni!' The role of dyslexia as a perdictor of educational and occupational career Näkökulmia lapsihaastatteluihin Matemattikan opettamisesta ja oppimisesta Kouluviihtyvyyden käsite ja tutkimus Suomessa : alustavia havaintoja ja tulkintoja Kintchin CI-malli ensimmäisen ja toisen luokan oppilaiden luetun ymmärtämisprosessin arvioinnin teoreettisena mallina Bright Start-ohjelman soveltaminen dysfaattisille lapsille : tapaustutkimus neljän oppilaan kognittivis-sosiaalisten taitojen oppimisen ja opettajan ohjauksen muuttumisesta yhden lukuvuoden aikana Aineistolähtöinen analyysi ja Grounded Theory-menetelmän soveltaminen tutkimuksessa |
Hae kokoteksti |