Marketing-oriented strategy concept and its empirical testing with large sawmills = Markkinointilähtöinen strategiakäsite ja sen empiirinen testaus suurilla sahoilla
Marketing-oriented strategy concept and its empirical testing with large sawmills = Markkinointilähtöinen strategiakäsite ja sen empiirinen testaus suurilla sahoilla
Sparad:
Fysisk beskrivning |
102 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Förlag |
Helsinki :
Society of Forestry in Finland : Finnish Forest Research Institute,
1993
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, 1994 |
Serie | Acta forestalia Fennica, ISSN 0001-5636; 240. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Tampere : Tammer-paino) |
Mer information | Juha S. Niemelä |
ISBN |
951-651-096-5 nidottu |
DOI | 10.14214/aff.7686 |
Okontrollerad titel |
Markkinointilähtöinen strategiakäsite ja sen empiirinen testaus suurilla sahoilla |
Hämta fulltext |