Marketing-oriented strategy concept and its empirical testing with large sawmills = Markkinointilähtöinen strategiakäsite ja sen empiirinen testaus suurilla sahoilla
Marketing-oriented strategy concept and its empirical testing with large sawmills = Markkinointilähtöinen strategiakäsite ja sen empiirinen testaus suurilla sahoilla
Saved in:
Physical Description |
102 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Language |
English |
Language of Original Work |
English |
Language of Abstract |
Finnish |
Published |
Helsinki :
Society of Forestry in Finland : Finnish Forest Research Institute,
1993
|
Dissertation Note | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, 1994 |
Series | Acta forestalia Fennica, ISSN 0001-5636; 240. |
Classification | |
Subjects | |
Manufacturer | (Tampere : Tammer-paino) |
Additional Information | Juha S. Niemelä |
ISBN |
951-651-096-5 nidottu |
DOI | 10.14214/aff.7686 |
Uncontrolled Title |
Markkinointilähtöinen strategiakäsite ja sen empiirinen testaus suurilla sahoilla |
Get full text |