Tietueen sitaatit
APA-viiteNiemelä, J. S. (1993). Marketing-oriented strategy concept and its empirical testing with large sawmills: Markkinointilähtöinen strategiakäsite ja sen empiirinen testaus suurilla sahoilla. Society of Forestry in Finland : Finnish Forest Research Institute. https://doi.org/10.14214/aff.7686
Chicago-tyylinen lähdeviittausNiemelä, Juha S. Marketing-oriented Strategy Concept and Its Empirical Testing with Large Sawmills: Markkinointilähtöinen Strategiakäsite Ja Sen Empiirinen Testaus Suurilla Sahoilla. Helsinki: Society of Forestry in Finland : Finnish Forest Research Institute, 1993. https://doi.org/10.14214/aff.7686.
MLA-viiteNiemelä, Juha S. Marketing-oriented Strategy Concept and Its Empirical Testing with Large Sawmills: Markkinointilähtöinen Strategiakäsite Ja Sen Empiirinen Testaus Suurilla Sahoilla. Society of Forestry in Finland : Finnish Forest Research Institute, 1993. https://doi.org/10.14214/aff.7686.
Harvard-tyylinen lähdeviittausNiemelä, J. S. 1993. Marketing-oriented strategy concept and its empirical testing with large sawmills: Markkinointilähtöinen strategiakäsite ja sen empiirinen testaus suurilla sahoilla. Helsinki: Society of Forestry in Finland : Finnish Forest Research Institute.