Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Isotalo, V., Laaksonen, S., Pöyry, E., & Jallinoja, P. (2019). Sosiaalisen median ennustekyky kaupan myynnissä: Esimerkkinä veganismi ja vegaaniset ruuat. Kansantaloudellinen aikakauskirja, 115(1), 91-112.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Isotalo, Veikko, Salla-Maaria Laaksonen, Essi Pöyry, ja Piia Jallinoja. "Sosiaalisen Median Ennustekyky Kaupan Myynnissä: Esimerkkinä Veganismi Ja Vegaaniset Ruuat." Kansantaloudellinen Aikakauskirja 115, no. 1 (2019): 91-112.

MLA-viite

Isotalo, Veikko, et al. "Sosiaalisen Median Ennustekyky Kaupan Myynnissä: Esimerkkinä Veganismi Ja Vegaaniset Ruuat." Kansantaloudellinen Aikakauskirja, vol. 115, no. 1, 2019, pp. 91-112.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Isotalo, V., Laaksonen, S., Pöyry, E. & Jallinoja, P. 2019. Sosiaalisen median ennustekyky kaupan myynnissä: Esimerkkinä veganismi ja vegaaniset ruuat. Kansantaloudellinen aikakauskirja, 115(1), pp. 91-112.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.