Kohti tulevaisuuden kielikoulutusta : kielikoulutuspoliittisen projektin loppuraportti
Finna rating
Kohti tulevaisuuden kielikoulutusta : kielikoulutuspoliittisen projektin loppuraportti
Saved in:
Physical Description |
529 sivua : kuvitettu ; 21 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
---|---|
Language |
Finnish |
Item Description |
Kielikoulutuspoliittinen projekti Kiepo. |
Published |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus,
2007
|
Classification | |
Subjects | |
Manufacturer | (Jyväskylän yliopistopaino) |
Additional Information | toimittaneet Sari Pöyhönen & Minna-Riitta Luukka |
Contents/pieces | 16 records |
Verkkoaineisto |
978-951-39-3304-3 |
ISBN |
978-951-39-2796-7 pehmeäkantinen |
Standard Codes |
A1202699 |
Uncontrolled Title |
Perus- ja toisen asteen kielikoulutus : peruskielitaidosta monikielisyyteen? Perspektiv på språklärarutbildning för svenskspråkiga i Finland Aikuiskoulutuksen tarjoamista kieltenopiskelumahdollisuuksista Työelämän kielitaitotarpeet ja kielikoulutus Saamen kielen ja saamenkielisen opetuksen asema ja merkitys Romanit ja romanikieli - heikko asema perustuslaista huolimatta Viittomakieliset ja viittomakielet Miten maahanmuuttajat kotoutuvat Suomeen - opinpolku varhaiskasvatuksesta työelämään Maahanmuuttajien äidinkielen opetus : nykytilanne ja tulevaisuus Mitä on osaaminen? : kielitaidon arviointi vastaajana Joustavat oppimisen mallit ja teknologian integraatio - kielenopetuksen muuttuvat mediamaisemat Ei vain luonnonlahjoilla : ohjailua, opetusta, apuneuvoja kielenkäytön tueksi Kielikoulutuspoliittisen projektin keskeiset suositukset Kielikoulutuspoliittisen projektin loppuraportti Kielikasvatus ja kielikoulutus varhaiskasvatuksessa ja esiopetuksessa : alku elinikäiselle kielenoppimiselle Kielikoulutuspolitiikka Suomessa : lähtökohtia, ongelmia ja tulevaisuuden haasteita Uutta yhteistyötä ja profiilien terävöittämistä : korkeakoulujen kielikoulutus Kielikoulutuspoliittinen projekti Kiepo Kiepo Opettajuus.nyt - toiminnallisen opettajankoulutuksen haasteita |
Get full text |