Työ haastaa tutkimaan : opettajien arkihavainnoista kokonaisuuksien ymmärtämiseen
Finna-arvio
Työ haastaa tutkimaan : opettajien arkihavainnoista kokonaisuuksien ymmärtämiseen
Tallennettuna:
Ulkoasu |
166 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto : Kampus kirja [jakaja],
2008
|
Sarja | Tutkimuksia / Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos, ISSN 0357-7562; 86. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | ([Jyväskylä] : Jyväskylän yliopistopaino) |
Lisätiedot | toimittanut Pauli Kaikkonen |
Sisältö/kappaleet | 4 tietuetta |
ISBN |
978-951-39-3276-3 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Aktiivinen kansalaisuus - onko abiturienteista siihen? 'En tiedä pidänkö tästä tädistä' : oppimispäiväkirja oppimisprosessien avaajana lukion historiankurssilla Osaaminen sanoiksi - kommunikointitaitojen merkitys ammattikorkeakouluopiskelijalle Kansanopistovuoden merkitys koulutuksellisen identiteetin rakentumisessa Ryhmän vuorovaikutus verkkotehtäviä suoritettaessa : viittomakieliset opiskelijat suomenkielisten joukossa Voiko kollegiaalisuutta oppia opiskeluaikana? : aineenopettajaopiskelijan näkökulma Hämmennystä, kamppailua ja toivoa - tarinoita musiikinopettajan työuran alkumetreiltä Säilyttävät vai uudistavat nuoret opettajat? : nuoren kielenopettajan toimijuus Käsiksi käsityönopetukseen - nelikenttä käsityönopettajan ja opetusharjoittelun ohjaajan työvälineenä 'Opetaja, jyksi kjysymys!' : ohjauksen haasteita aikuisten maahanmuuttajien koulutuksessa Kaksoishyödyn tavoittelua - englanninkielinen kotiryhmäopetus kasvatustieteen perusopinnoissa Opettajien arkihavainnoista kokonaisuuksien ymmärtämiseen |
Hae kokoteksti |