Asiakaspalaute palvelujen laadun arvioinnissa
Finna-recension
Asiakaspalaute palvelujen laadun arvioinnissa
Sparad:
Fysisk beskrivning |
[4], 86, [49] s. : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Beskrivning |
Liittyy Valtionhallinnon kehittämiskeskuksen, Valtiovarainministeriön ja kunnallisten keskusjärjestöjen 'Parempaa julkista palvelua' -yhteishankkeeseen. Lisäpainokset: 1.p. 1988. Lisäpainokset: 2. p. 1991. |
Förlag |
Hki :
Valtion painatuskeskus,
1988.
|
Klassifikation |
nlm W 85 udkx 303 udkx 338.46 udkx 338.465 udkx 35 udkx 35.07 udkx 35.07/.08 udkx 351 udkx 351/354:338.465 udkx 352/354 udkx 658.5 udkx 658.562 udkx 658.89 Julkinen hallinto. Hallinto-oikeus. Hallinto-oppi. Poliisitoimi (udkf 351/354) Liiketalous (udkf 658) udkf 658.64 Förvaltning (ykl 35) Kundtjänst. Försäljningsarbete (ykl 69.34) ykl 35.01 |
Ämnen |
→
|
Mer information | Terho Vuorela ; [julk.] Valtionhallinnon kehittämiskeskus |
ISBN |
951-9314-75-X Valtionhallinnon kehittämiskeskus, pehmeäkantinen 951-860-931-4 Valtion painatuskeskus, pehmeäkantinen |
Hämta fulltext |