Miten lukiolaiset hallitsevat raja-arvon käsitteen? : Matematiikan Opetuksen Didaktis-Empiirisiä Malleja (MODEM)
Finna-recension
Miten lukiolaiset hallitsevat raja-arvon käsitteen? : Matematiikan Opetuksen Didaktis-Empiirisiä Malleja (MODEM)
Sparad:
Fysisk beskrivning |
74, 8 sivua : kuvitettu |
---|---|
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Förlag |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
1995.
|
Serie | Modem, 5. Tutkimuksia (Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos), 60. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Lenni Haapasalo, Tero Hirvi & Juhani Huhtamäki |
ISBN |
951-34-0516-8 pehmeäkantinen |
Hämta fulltext |