Matematiikka - näkökulmia opettamiseen ja oppimiseen
Finna-recension
Matematiikka - näkökulmia opettamiseen ja oppimiseen
Sparad:
Fysisk beskrivning |
456 sivua : kuvitettu ; 23 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Beskrivning |
Minna M. Hannulan ensisijainen nimenmuoto Minna Hannula-Sormunen. Lisäpainokset: [Lisäp.] 2008. |
Förlag |
Jyväskylä :
[Jyväskylän yliopisto],
2004
|
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Kirjapaino-Oma) |
Mer information | [toimittajat:] Pekka Räsänen ... [ja muita] ; [julkaisija: Niilo Mäki Instituutti] |
ISBN |
951-39-1940-4 pehmeäkantinen |
Standardkoder |
(FI-MELINDA)016551238 20240117171622.0 |
Okontrollerad titel |
Ammatillisen matematiikan oppimisen ja opettamisen kysymyksiä Diagnostisen päättelemisen pulmista ja keinoista - matemaattiset oppimisvaikeudet Käsitteellisen muutoksen näkökulma matematiikan oppimiseen ja opettamiseen Konstruktivismi matematiikan opetuksessa Kriittinen ajattelu ja tieteentuntemus matematiikan opetuksessa Luokanopettajaksi opiskelevien matemaattinen osaaminen ja ymmärtäminen Luokanopettajaksi opiskelevien matematiikkakuva ja sen muuttuminen Luokanopettajiksi opiskelevien matemaattinen osaaminen ja ymmärtäminen Matemaattinen ajattelu lukiossa Matemaattisen ajattelun opettaminen ja oppiminen Matemaattisen taitojen varhaiskehitys Matemaattisten taitojen varhaiskehitys Matematiikan didaktiikan tutkijoiden väitöskirjatutkimukset Suomessa Matematiikan esi- ja alkuopetuksesta Matematiikan opettajankoulutuksen kehittämisestä Matematiikan opiskelun ja opetuksen käsitteet Matematiikan oppimisen ja opetuksen tutkimuksesta Suomessa Matematiikan osaaminen peruskoulussa kansainvälisten arviointitutkimusten valossa Matematiikka ja sukupuoli "Matikka ei ole mun juttu" - matematiikkavaikeuksien syntyminen ja niihin vaikuttaminen Minäkäsitys ja matematiikan oppiminen Ongelmanratkaisukulttuuri konstruktivismin peruselementtinä Ongelmanratkaisukulttuuri konstruktivistismin peruselementtinä Oppilaiden kehittyminen todistamisajatteluun Oppimisvaikeudet matematiikassa - neuropsykologinen näkökulma Pitääkö ymmärtää voidakseen tehdä vai pitääkö tehdä voidakseen ymmärtää? Voidaanko matematiikka-asenteita muuttaa? |
Hämta fulltext |