Dynamics of teacher identity construction : Indonesian teachers in Finnish International Teacher Programme
Dynamics of teacher identity construction : Indonesian teachers in Finnish International Teacher Programme
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
112 sivua, 40 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm |
Språk |
engelska |
Språk i abstract |
eng fin |
Beskrivning |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Förlag |
[Tampere] :
Tampere University,
[2023]
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Tampereen yliopisto, kasvatustieteiden ja kulttuurin tiedekunta, 2023 |
Serie | Tampere University dissertations, ISSN 2489-9860; 871. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Metodik | |
Tillverkare | Joensuu : PunaMusta Oy - Yliopistopaino |
Mer information | Satia Zen |
Verkkoaineisto |
978-952-03-3076-7 |
ISBN |
978-952-03-3075-0 pehmeäkantinen |
Hämta fulltext |