‘What would happen if I said “Yes”?’ : measuring the immediate and long-term impact of improvisation training on student teachers’ subjective, neuroendocrine and psychophysiological responses
‘What would happen if I said “Yes”?’ : measuring the immediate and long-term impact of improvisation training on student teachers’ subjective, neuroendocrine and psychophysiological responses
Sparad:
Genre | |
---|---|
Andra titlar |
Measuring the immediate and long-term impact of improvisation training on student teachers’ subjective, neuroendocrine and psychophysiological responses |
Fysisk beskrivning |
1 verkkoaineisto (115 sivua) : kuvitettu |
Språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Beskrivning |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. |
Förlag |
Helsinki :
University of Helsinki,
2022.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2022 |
Serie | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia, ISSN 1798-8322; 144. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Sirke Seppänen |
Painettu |
978-951-51-8511-2 |
Tillgänglighet |
tekstiin perustuva |
ISBN |
978-951-51-8512-9 PDF |
Tillgång | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hämta fulltext |