A context-specific and dualistic examination of consumer behaviour in the context of digital products : the case of purchasing digital music from music download stores in Finland
A context-specific and dualistic examination of consumer behaviour in the context of digital products : the case of purchasing digital music from music download stores in Finland
Saved in:
Physical Description |
1 verkkoaineisto (177 sivua, 66 sivua useina numerointijaksoina) : kuvitettu |
---|---|
Language |
English |
Language of Abstract |
Finnish |
Item Description |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 6 eripainosta. |
Published |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2019.
|
Dissertation Note | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, tietojärjestelmätiede, 2019 |
Series | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 154. |
Classification | |
Subjects | |
Additional Information | Markus Makkonen |
ISBN |
978-951-39-7964-5 PDF |
Access | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Get full text |