A context-specific and dualistic examination of consumer behaviour in the context of digital products : the case of purchasing digital music from music download stores in Finland
A context-specific and dualistic examination of consumer behaviour in the context of digital products : the case of purchasing digital music from music download stores in Finland
Saved in:
Genre | |
---|---|
Physical Description |
177 sivua, 66 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm |
Language |
English |
Language of Abstract |
Finnish |
Item Description |
Oikea kustantaja Markus Makkonen. Julkaisussa virheellisesti sarjamerkintö: JYU Dissertations 154 ja ISSN-tunnus 2489-9003. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 6 eripainosta. |
Published |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2019.
|
Dissertation Note | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, tietojärjestelmätiede, 2019 |
Classification | |
Subjects | |
Manufacturer | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Additional Information | Markus Makkonen |
Verkkoaineisto |
978-951-39-7964-5 |