A context-specific and dualistic examination of consumer behaviour in the context of digital products : the case of purchasing digital music from music download stores in Finland
A context-specific and dualistic examination of consumer behaviour in the context of digital products : the case of purchasing digital music from music download stores in Finland
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
177 sivua, 66 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Oikea kustantaja Markus Makkonen. Julkaisussa virheellisesti sarjamerkintö: JYU Dissertations 154 ja ISSN-tunnus 2489-9003. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 6 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2019.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, tietojärjestelmätiede, 2019 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Lisätiedot | Markus Makkonen |
Verkkoaineisto |
978-951-39-7964-5 |