Participatory design : an approach for involving teachers as design partners
Participatory design : an approach for involving teachers as design partners
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
73 sivua, 68 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm |
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Beskrivning |
Oikea kustantaja Ari Tuhkala. Julkaisussa virheellisesti sarjamerkintö: JYU Dissertations 92 ja ISSN-tunnus 2489-9003. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. |
Förlag |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2019.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, koulutusteknologia, 2019 |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Mer information | Ari Tuhkala |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-39-7782-5 |