From inclusive practices to personal strategies : teachers and students designing together for digitally supported science learning
From inclusive practices to personal strategies : teachers and students designing together for digitally supported science learning
Sparad:
Fysisk beskrivning |
82 sivua, 87 useita sivunumerointijaksoja : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Språk |
engelska |
Språk i abstract |
eng fin |
Beskrivning |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Förlag |
Helsinki :
University of Helsinki,
2020.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2020 |
Serie | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia, ISSN 1798-8322; 76. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | Helsinki : Unigrafia |
Mer information | Kati Sormunen |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa) |
978-951-51-6061-4 |
ISBN |
978-951-51-6060-7 nidottu |
Hämta fulltext |