Student teachers' study well-being in teacher education : how is it constructed and regulated during studies?
Student teachers' study well-being in teacher education : how is it constructed and regulated during studies?
Sparad:
Fysisk beskrivning |
81, 15 sivua, 52 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Språk |
engelska |
Språk i abstract |
eng fin |
Beskrivning |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Förlag |
Joensuu :
University of Eastern Finland,
2019.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Itä-Suomen yliopisto, Joensuu, 2019 |
Serie | Publications of the University of Eastern Finland, Dissertations in Education, Humanities and Theology, ISSN 1798-5625; 142. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | Jyväskylä : Grano Oy |
Mer information | Sanna Väisänen |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa, PDF) |
9789526131269 |
ISBN |
978-952-61-3125-2 nidottu |
Hämta fulltext |