Student teachers' study well-being in teacher education : how is it constructed and regulated during studies?
Student teachers' study well-being in teacher education : how is it constructed and regulated during studies?
Tallennettuna:
Ulkoasu |
81, 15 sivua, 52 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Joensuu :
University of Eastern Finland,
2019.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Itä-Suomen yliopisto, Joensuu, 2019 |
Sarja | Publications of the University of Eastern Finland, Dissertations in Education, Humanities and Theology, ISSN 1798-5625; 142. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Jyväskylä : Grano Oy |
Lisätiedot | Sanna Väisänen |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa, PDF) |
9789526131269 |
ISBN |
978-952-61-3125-2 nidottu |
Hae kokoteksti |