Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
Sparad:
Genre | |
---|---|
Andra titlar |
Lusaka district |
Fysisk beskrivning |
178, [3] sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Förlag |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2014
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia, 2014 |
Serie | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 503. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House). |
Mer information | Jacqueline Jere-Folotiya |
Verkkoaineisto |
9789513958015 |
ISBN |
978-951-39-5800-8 nidottu |
Hämta fulltext |