Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä : lahjukset osana liiketoimintakulttuuria
Finna-recension
Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä : lahjukset osana liiketoimintakulttuuria
Sparad:
Fysisk beskrivning |
54 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
---|---|
Språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Beskrivning |
Nimiösivulla myös: "Tendery vyigryvaûtsâ tol'ko v restorane" = "Tenderit voitetaan ravintolassa" ; "Ne podmažeš' - ne poedeš'" = "Autolla ei aja ellei tätä voitele". |
Förlag |
Kotka :
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu,
2012
|
Serie | Julkaisuja / Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, Sarja B, Tutkimuksia ja raportteja, ISSN 1239-9094; nro 76. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Tampere : Tammerprint) |
Mer information | Ilmari Larjavaara |
Verkkoaineisto |
978-952-5963-31-1 |
ISBN |
978-952-5963-30-4 nidottu |
Hämta fulltext |