Tietueen sitaatit
APA-viiteKoivisto, P. (2009). Mielikuvaa vai makua?: Jogurtin brändin ja makeuden vaikutus kuluttajien mieltymysarvioihin. Helsingin yliopisto.
Chicago-tyylinen lähdeviittausKoivisto, Paula. Mielikuvaa Vai Makua?: Jogurtin Brändin Ja Makeuden Vaikutus Kuluttajien Mieltymysarvioihin. Helsinki: Helsingin yliopisto, 2009.
MLA-viiteKoivisto, Paula. Mielikuvaa Vai Makua?: Jogurtin Brändin Ja Makeuden Vaikutus Kuluttajien Mieltymysarvioihin. Helsingin yliopisto, 2009.
Harvard-tyylinen lähdeviittausKoivisto, P. 2009. Mielikuvaa vai makua?: Jogurtin brändin ja makeuden vaikutus kuluttajien mieltymysarvioihin. Helsinki: Helsingin yliopisto.
Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.