Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Koivisto, P. (2009). Mielikuvaa vai makua?: Jogurtin brändin ja makeuden vaikutus kuluttajien mieltymysarvioihin. Helsingin yliopisto.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Koivisto, Paula. Mielikuvaa Vai Makua?: Jogurtin Brändin Ja Makeuden Vaikutus Kuluttajien Mieltymysarvioihin. Helsinki: Helsingin yliopisto, 2009.

MLA-viite

Koivisto, Paula. Mielikuvaa Vai Makua?: Jogurtin Brändin Ja Makeuden Vaikutus Kuluttajien Mieltymysarvioihin. Helsingin yliopisto, 2009.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Koivisto, P. 2009. Mielikuvaa vai makua?: Jogurtin brändin ja makeuden vaikutus kuluttajien mieltymysarvioihin. Helsinki: Helsingin yliopisto.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.