Miksi kuluttaja ostaa valmisruokaa? : valmisruokien valintaan vaikuttavat tekijät eri kuluttajaryhmissä
Finna rating
Miksi kuluttaja ostaa valmisruokaa? : valmisruokien valintaan vaikuttavat tekijät eri kuluttajaryhmissä
Saved in:
Other Titles |
Valmisruokien valintaan vaikuttavat tekijät eri kuluttajaryhmissä |
---|---|
Physical Description |
96 sivua : kuvitettu ; 30 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Language |
Finnish |
Language of Original Work |
Finnish |
Language of Abstract |
English |
Published |
[Jokioinen] : Helsinki :
Maa- ja elintarviketalouden tutkimuskeskus ; MTT taloustutkimus [jakaja],
2009
|
Series | MTT:n selvityksiä, ISSN 1458-509X; 174. |
Classification | |
Subjects | |
Manufacturer | ([Turku] : Hansaprint) |
Additional Information | Terri Kupiainen ja Eeva Järvinen |
Verkkoaineisto |
978-952-487-234-8 |
ISBN |
978-952-487-233-1 nidottu |
Get full text |