Teenagers' brand relationships in daily life : a qualitative study of brand meanings and their motivational ground among teenagers in Helsinki and London metropolitan areas
Teenagers' brand relationships in daily life : a qualitative study of brand meanings and their motivational ground among teenagers in Helsinki and London metropolitan areas
Sparad:
Fysisk beskrivning |
163 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
---|---|
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Förlag |
[Turku] :
Turku School of Economics : KY-Dealing [jakaja],
2009
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Turun kauppakorkeakoulu |
Serie | Turun kauppakorkeakoulun julkaisuja, Sarja A, ISSN 0357-4652; 4:2009. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Turku : Uniprint) |
Mer information | Samil Aledin |
Verkkoaineisto |
978-951-564-986-7 |
ISBN |
978-951-564-985-0 nidottu |
Hämta fulltext |