Prospective mathematics teachers' informal and formal reasoning about the concepts of derivative and differentiability
Prospective mathematics teachers' informal and formal reasoning about the concepts of derivative and differentiability
Sparad:
Fysisk beskrivning |
86, [74] sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Språk i abstract |
fin swe |
Beskrivning |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. |
Förlag |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2008
|
Lärdomsprov | Väitöskirja Jyväskylän yliopisto |
Serie | Report / University of Jyväskylä, Department of Mathematics and Statistics, ISSN 1457-8905; 115. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Jyväskylä : University Printing House) |
Mer information | Antti Viholainen |
ISBN |
978-951-39-3277-0 nidottu |
Hämta fulltext |