Den anonyma seniorkonsumenten identifieras : om identitetsskapande processer i en marknadsföringskontext
Den anonyma seniorkonsumenten identifieras : om identitetsskapande processer i en marknadsföringskontext
Tallennettuna:
Ulkoasu |
210 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
---|---|
Kieli |
ruotsi |
Julkaisija |
Helsingfors :
Svenska handelshögskolan : distributör: Biblioteket, Svenska handelshögskolan,
2008
|
Opinnäyte | Väitöskirja Helsinki : Svenska handelshögskolan |
Sarja | Ekonomi och samhälle, ISSN 0424-7256; nr 185. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Helsingfors : Edita Prima) |
Lisätiedot | Maria Suokannas |
Verkkoaineisto |
978-952-232-004-9 |
ISBN |
978-952-232-003-2 nidottu |
Hae kokoteksti |