Den anonyma seniorkonsumenten identifieras : om identitetsskapande processer i en marknadsföringskontext
Den anonyma seniorkonsumenten identifieras : om identitetsskapande processer i en marknadsföringskontext
Sparad:
Fysisk beskrivning |
210 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
---|---|
Språk |
svenska |
Originalverkets språk |
svenska |
Förlag |
Helsingfors :
Svenska handelshögskolan : distributör: Biblioteket, Svenska handelshögskolan,
2008
|
Lärdomsprov | Väitöskirja Helsinki : Svenska handelshögskolan |
Serie | Ekonomi och samhälle, ISSN 0424-7256; nr 185. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Helsingfors : Edita Prima) |
Mer information | Maria Suokannas |
Verkkoaineisto |
978-952-232-004-9 |
ISBN |
978-952-232-003-2 nidottu |
Hämta fulltext |