Pathways into research-based teaching and learning in mathematics and science education = Polkuja tutkimukselliseen opettamiseen ja oppimiseen matemaattisissa aineissa
Finna-recension
Pathways into research-based teaching and learning in mathematics and science education = Polkuja tutkimukselliseen opettamiseen ja oppimiseen matemaattisissa aineissa
Sparad:
Fysisk beskrivning |
244 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Språk |
finska engelska |
Beskrivning |
Tekstiä suomeksi ja englanniksi |
Förlag |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2006
|
Serie | Tutkimuksia / Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos, ISSN 0357-7562; 84. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Jyväskylän yliopistopaino) |
Mer information | Tuula Asunta ja Jouni Viiri (toim.) |
ISBN |
951-39-2689-3 nidottu |
Okontrollerad titel |
Polkuja tutkimukselliseen opettamiseen ja oppimiseen matemaattisissa aineissa |
Hämta fulltext |