Käsityön oppimistehtävän suunnittelun perusteet : teoreettis-didaktista tarkastelua = Principles of sloyd learning task planning : didactical theory approach
Finna-recension
Käsityön oppimistehtävän suunnittelun perusteet : teoreettis-didaktista tarkastelua = Principles of sloyd learning task planning : didactical theory approach
Sparad:
Fysisk beskrivning |
94 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Beskrivning |
Teksti vain suomeksi Kuvailu kannesta. |
Förlag |
[Vaasa] : Rauma :
NordFo ; Turku University, Department of Teacher Education in Rauma [jakaja],
[2005]
|
Serie | Research in sloyd education and crafts science, A, ISSN 1238-9501; 7/2005. Techne serien |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Mika Metsärinne |
ISBN |
952-5097-20-X nidottu |
Okontrollerad titel |
Principles of sloyd learning task planning : didactical theory approach |
Hämta fulltext |