Supporting meaningful chemistry learning and higher-order thinking through computer-assisted inquiry : a design research approach
Supporting meaningful chemistry learning and higher-order thinking through computer-assisted inquiry : a design research approach
ethesis.helsinki.fi/julkaisu...a/vk/aksela/
(Kansalliskirjasto)
Hae kokoteksti
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
Julkaistu myös painettuna |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Chemistry Education Center, Department of Chemistry, University of Helsinki |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2005.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Maija Aksela |
Painettu |
952-91-9268-1 |
Järjestelmävaatimukset |
Internet-yhteys, WWW-selain ; Adobe Reader |
ISBN |
952-10-2708-8 PDF |
Hae kokoteksti |