Opettaja ja aine 2000 : ainedidaktiikan symposiumi 4.2.2000. Osa 2
Finna rating
Opettaja ja aine 2000 : ainedidaktiikan symposiumi 4.2.2000. Osa 2
Saved in:
Physical Description |
xxi, 468-823 s. : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Language |
Finnish |
Language of Abstract |
eng swe |
Item Description |
Osa tekstistä ruotsiksi ja englanniksi |
Published |
Helsinki :
Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos,
2000
|
Series | Tutkimuksia / Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos, ISSN 0359-4203; 225. |
Classification | |
Subjects | |
Manufacturer | (Hakapaino) |
Additional Information | Irina Buchberger (toim.) |
ISBN |
951-45-9359-6 nidottu |
Uncontrolled Title |
Korkeakouluopettajillekin mediapassi? : esimerkkitapauksena Helsingin kauppakorkeakoulun kieltenopettajien täydennyskoulutushanke Tieto- ja viestintätekniikka matemaattisten aineiden opettajankoulutuksessa Verkko toimintaympäristönä : käyttäjät verkko-opetuksen suunnittelun polttopisteessä Verkko-opetus ja oppimateriaalit : suunnittelun ja arvioinnin periaatteiden monitasomalli Yhteistyön edistäminen multimedian ja internetin avulla eurooppalaisissa kouluissa ja opettajankoulutuksessa Globe-ohjelman kotisivusto ympäristötietoisuuden edistäjänä Future learning environment yhteisöllisen suunnittelun tukena Ympäristökasvatuksen cd-rom -opiskeluohjelma globus opettajankoulutuksessa Multimediaa maastossa : osana luokanopettajien kenttäkurssia Musiikki esiopetuksessa Miksi ja miten ympäristö-oppia ala-asteella? Kohti merkityspainotteista lukemaan oppimista Minä, kommunikaatio ja kulttuuri : Turun normaalikoulun viestintä- ja kirjallisuuskokeilu VIKIn toiminnan raportointia Upper secondary school Sloyd reaches the 21st century Havukosken koulun opettajien tiimityö taidekasvatuksessa Rakkaudellinen lyriikan kouluopetus Internetin käyttö kemian opiskelussa : neljä tapaustutkimusta peruskoulun yläasteella ja lukiossa Tuhat sanaa vai yksi kuva? : kuinka lukion ensimmäisen uskonnonkurssin opiskelijat tulkitsivat Magnus Enckellin kuvataideteosta Poika ja pääkallo Koulumenestys ja ongelmanratkaisukyky matematiikassa Miljöfostran i skolan : hur syns den idag ur 15-åriga elevers perspektiv? Elämänkatsomustieto ja Ludwig Wittgenstein Kertomisen ja metaforan hurma : kasvatustieteellisen tutkimuksen uudet suunnat Opettaja, aine ja kudelma : käsityötaidot tutkimisen haasteena |
Get full text |