Mainossuhdetutkimus: kuluttaja mediapäättäjänä : kuluttajien käsitykset mainonnan tehokkuudesta eri medioissa, odotukset mainonnalle ja mainonnan kuluttajalähtöinen kehittäminen sanomalehdessä Turun alueella
Finna rating
Mainossuhdetutkimus: kuluttaja mediapäättäjänä : kuluttajien käsitykset mainonnan tehokkuudesta eri medioissa, odotukset mainonnalle ja mainonnan kuluttajalähtöinen kehittäminen sanomalehdessä Turun alueella
Saved in:
Physical Description |
49 sivua : kuvitettu ; 30 cm Myös verkkoaineistona |
---|---|
Language |
Finnish |
Item Description |
Kansinimeke: Kuluttaja mediapäättäjänä. |
Published |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto, mediainstituutti,
1999.
|
Series | Mediainstituutin julkaisuja, ISSN 1457-0882; 1/1999. |
Classification | |
Subjects | |
Additional Information | Heikki Eerola |
ISBN |
951-39-0600-0 nidottu |
Uncontrolled Title |
Kuluttaja mediapäättäjänä |
Get full text |