Mainossuhdetutkimus: kuluttaja mediapäättäjänä : kuluttajien käsitykset mainonnan tehokkuudesta eri medioissa, odotukset mainonnalle ja mainonnan kuluttajalähtöinen kehittäminen sanomalehdessä Turun alueella
Finna-arvio
Mainossuhdetutkimus: kuluttaja mediapäättäjänä : kuluttajien käsitykset mainonnan tehokkuudesta eri medioissa, odotukset mainonnalle ja mainonnan kuluttajalähtöinen kehittäminen sanomalehdessä Turun alueella
Tallennettuna:
Ulkoasu |
49 sivua : kuvitettu ; 30 cm Myös verkkoaineistona |
---|---|
Kieli |
suomi |
Huomautukset |
Kansinimeke: Kuluttaja mediapäättäjänä. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto, mediainstituutti,
1999.
|
Sarja | Mediainstituutin julkaisuja, ISSN 1457-0882; 1/1999. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Heikki Eerola |
ISBN |
951-39-0600-0 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Kuluttaja mediapäättäjänä |
Hae kokoteksti |