Prelinguistic skills and early interactional context as predictors of children's language development
Prelinguistic skills and early interactional context as predictors of children's language development
Sparad:
Fysisk beskrivning |
127, [2] s. : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Beskrivning |
Jyväskylä longitudinal study of dyslexia. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Förlag |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
1999
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, 1999 |
Serie | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 155. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Jyväskylä University Printing House) |
Mer information | Marja-Leena Laakso |
ISBN |
951-39-0554-3 nidottu |
Hämta fulltext |