Varhaiskasvatuksen tutkimusmenetelmiä
Finna-recension
Varhaiskasvatuksen tutkimusmenetelmiä
Sparad:
Fysisk beskrivning |
448 s. ; 21 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Förlag |
[Jyväskylä] :
Atena,
1999
|
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Gummerus) |
Mer information | toim. Isto Ruoppila ... [ja muita] |
ISBN |
951-796-180-4 pehmeäkantinen |
Okontrollerad titel |
Lasten tutkimuksen eettisiä kysymyksiä Historian tutkimuksesta paikallisen päivähoidon vaiheisiin Vuoropuhelua lähihistorian dokumenttien kanssa Diskurssianalyyttinen lähestymistapa dokumenttiaineistoon Aineistolähtöinen tutkimus välineenä varhaiskasvatuksen asiantuntijuuden ymmärtämiseen Varhaiskasvatus lastentarhanopettajan silmin : narratiivis-elämäkerrallinen tutkimus varhaiskasvatukessa Työtä ja työkasvatusta käsittelevien tekstien sisällön analyysi laadullisen paradigman valossa Osallistuva kvalitatiivinen lähestymistapa kolmea vuotta nuorempien lasten päivähoidon tutkimuksessa Haastattelu lapsen ja aikuisen kohtaamisena : kokemuksia lasten pelkojen tutkimuksesta Lapsi ja osallistuva havainnoiminen Lasten vuorovaikutuksen havainnointi päiväkodissa Portfolio tutkimusmenetelmänä lapsuuden kasvu- ja oppimisympäristöissä Alle kolmevuotiaiden lasten päivähoidon sisäinen kehittäminen Motoristen perustaitojen ja fyysisen aktiivisuuden tutkiminen Lasten ja ikäihmisten vuorovaikutuksen vaikutukset 4-6 -vuotiaiden lasten ikäasenteisiin ja kehitykseen sekä ikäihmisten kokemaan toimintakykyyn Kansainvälinen vertaileva tutkimus varhaiskasvatuksessa Sosiaalis-kulttuurinen lapsen kehittymisen ja oppimisen analyysi : IEA preprimary -projekti Kulttuurien välisen tutkimuksen metodisia haasteita |
Hämta fulltext |