Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Ouzounova, J., Vassileva, B., & Petrova, G. (1998). A systematic assessment of strategic marketing transformations: A diagnostic model and application in five Bulgarian industry sectors. Åbo Akademi.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Ouzounova, Julia, Bistra Vassileva, ja Galina Petrova. A Systematic Assessment of Strategic Marketing Transformations: A Diagnostic Model and Application in Five Bulgarian Industry Sectors. [Åbo]: Åbo Akademi, 1998.

MLA-viite

Ouzounova, Julia, et al. A Systematic Assessment of Strategic Marketing Transformations: A Diagnostic Model and Application in Five Bulgarian Industry Sectors. Åbo Akademi, 1998.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Ouzounova, J., Vassileva, B. & Petrova, G. 1998. A systematic assessment of strategic marketing transformations: A diagnostic model and application in five Bulgarian industry sectors. [Åbo]: Åbo Akademi.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.