Opetus ja oppiminen tiedeyhteisössä = Teaching and learning in the scientific community
Finna-recension
Opetus ja oppiminen tiedeyhteisössä = Teaching and learning in the scientific community
Sparad:
Fysisk beskrivning |
174, [4] sivua : kuvitettu ; 24 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Beskrivning |
Nimiösivulla myös Oulun yliopisto, opetuksen kehittämisyksikkö. Peda-forum. |
Förlag |
Jyväskylä :
Koulutuksen tutkimuslaitos,
1998.
|
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | toimittajat: Anita Nuutinen, Hannakaisa Kumpula |
ISBN |
951-39-0166-1 nidottu |
Okontrollerad titel |
Tiedeyhteisö ja oppija - uuden tiedon luojia ja kompetenssinsa ylittäjiä Tiedeyhteisön toimintakulttuuri - oppiminen ja opettaminen Akateemisen asiantuntijuuden uudet haasteet Miten itseohjautuvissa pienryhmissä opitaan? Opettajaksi dialogissa - kokemuksia kotiryhmistä kasvatustieteen opetuksessa Tutkivaan oppimiseen - kokemuksia tutkimustehtävistä tähtitieteen opetuksessa Asiantuntijuus ja asiantuntijavallan ongelma Syvällisempään oppimiseen vuorovaikutuksella ja aktiivisilla työtavoilla - lämmönsiirron opetukseen liittyvä kokeilu TTKK:ssa Kokemuksia laskupäivästä fysiikan opetuksessa Kirjoittaminen, oppiminen ja asiantuntijuuden kehittyminen Tiedon etsinnän opettaminen ja ristiriitaisen tiedon käsittely korkeakouluopetuksessa Koskettamisen opetus lääkärikoulutuksessa "Kun ajatukset alkoivat askarrella" - merkintöjä luentokokemuksista liikunnan opettajankoulutuksessa Alisaavuttajia yliopistossa? Akateeminen tentti - ikkuna yliopiston syvärakenteeseen Teaching and learning in the scientific community |
Hämta fulltext |