Hänvisningar gällande denna post
APA-referensMiettinen, H. (1995). Puhelinpalvelun kehittäminen kunnassa: Tyytyväinen asiakas ja taloudellinen toiminta. Suomen kuntaliitto : Efektia-palvelu : Finnet-yhtiöt.
Chicago-stil citatMiettinen, Heikki. Puhelinpalvelun Kehittäminen Kunnassa: Tyytyväinen Asiakas Ja Taloudellinen Toiminta. Helsinki: Suomen kuntaliitto : Efektia-palvelu : Finnet-yhtiöt, 1995.
MLA-referensMiettinen, Heikki. Puhelinpalvelun Kehittäminen Kunnassa: Tyytyväinen Asiakas Ja Taloudellinen Toiminta. Suomen kuntaliitto : Efektia-palvelu : Finnet-yhtiöt, 1995.
Harvard-stil citatMiettinen, H. 1995. Puhelinpalvelun kehittäminen kunnassa: Tyytyväinen asiakas ja taloudellinen toiminta. Helsinki: Suomen kuntaliitto : Efektia-palvelu : Finnet-yhtiöt.
Kom ihåg att kontrollera att källhänvisningarna är korrekta innan du använder dem i din text.