Sökning

Hänvisningar gällande denna post

APA-referens

Miettinen, H. (1995). Puhelinpalvelun kehittäminen kunnassa: Tyytyväinen asiakas ja taloudellinen toiminta. Suomen kuntaliitto : Efektia-palvelu : Finnet-yhtiöt.

Chicago-stil citat

Miettinen, Heikki. Puhelinpalvelun Kehittäminen Kunnassa: Tyytyväinen Asiakas Ja Taloudellinen Toiminta. Helsinki: Suomen kuntaliitto : Efektia-palvelu : Finnet-yhtiöt, 1995.

MLA-referens

Miettinen, Heikki. Puhelinpalvelun Kehittäminen Kunnassa: Tyytyväinen Asiakas Ja Taloudellinen Toiminta. Suomen kuntaliitto : Efektia-palvelu : Finnet-yhtiöt, 1995.

Harvard-stil citat

Miettinen, H. 1995. Puhelinpalvelun kehittäminen kunnassa: Tyytyväinen asiakas ja taloudellinen toiminta. Helsinki: Suomen kuntaliitto : Efektia-palvelu : Finnet-yhtiöt.

Kom ihåg att kontrollera att källhänvisningarna är korrekta innan du använder dem i din text.