Kansallinen kulttuuri matkailuyrityksen vetovoimatekijänä : markkinoinnin case-tutkimus kulttuuria hyödyntävistä matkailuyrityksistä = Culture and heritage as an attractions in tourism industry : a marketing case study on the tourism companies utilising culture
Finna-recension
Kansallinen kulttuuri matkailuyrityksen vetovoimatekijänä : markkinoinnin case-tutkimus kulttuuria hyödyntävistä matkailuyrityksistä = Culture and heritage as an attractions in tourism industry : a marketing case study on the tourism companies utilising culture
Sparad:
Fysisk beskrivning |
138 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Förlag |
Oulu :
University of Oulu,
1995.
|
Serie | Research reports / University of Oulu, Research Institute of Northern Finland, ISSN 0785-4501; 127. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Tapani Piirala |
ISBN |
951-42-3997-0 nidottu |
Hämta fulltext |