Kunne johtaa tieto ja tunne : uudistuva aineenopettajankoulutus
Finna-recension
Kunne johtaa tieto ja tunne : uudistuva aineenopettajankoulutus
Sparad:
Fysisk beskrivning |
iii, 359, [3] s. : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Förlag |
Helsinki :
Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos,
1994.
|
Serie | Studia paedagogica, ISSN 1236-2867; 3. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Hannele Rikkinen & Seppo Tella (toim.) |
ISBN |
951-45-6812-5 nidottu |
Okontrollerad titel |
Uudistuva opettajankoulutus vahvistaa kasvatustieteen asemaa : esimiehen puheenvuoro Kapea-alaisesta opettajankelpoisuudesta laaja-alaiseen opettajuuteen Aineenopettajien kasvatustieteen cum laude approbatur Uusiutuva aineenopettajakoulutus Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksessa Opetussuunnitelmasta oppimisympäristöön : kontekstuaalinen oppimiskäsitys opettajankoulutuksen haasteena Analyysikurssin sisältö ja käytäntöä Oppilaantuntemus uudistuvassa aineenopettajakoulutuksessa Palaute muutoksen käynnistäjänä Kirjoita tai tuhoudu : opettajaidentiteetin kehityksen dokumentoinnista Portfolio itsearvioinnin välineenä From the 'sage on the stage' to the 'guide on the side' : kielididaktisia näkökulmia uudistuvaan aineenopettajan koulutukseen Opettajaksi oppimisen sietämätön keveys Kokeillut kaikki tietää : opetusharjoittelijat kokeilu- ja kehittämishankkeissa Suggestiopohjaisen pedagogiikan kurssi osana opetusharjoittelua Ympäristökasvatus opettajankoulutuksessa Yrittäjyyskasvatus vapaavalintaisena kurssina Käsityön koulutuslinja matkalla tulevaisuuteen Suuntautuminen aikuiskoulutukseen Siltoja yli rajojen : kuvaamataidon aineenopettajakoulutuksen uudistamisesta Ainelaitoksen rooli uudistuvassa opettajankoulutuksessa Pohdintaa didaktiikan olemuksesta Matemaattisten aineiden esimerkki |
Hämta fulltext |