Tietueen sitaatit
APA-viiteJauhiainen, K., & Rajala, T. (1989). Mainonnan vaikutus päivittäistavarakaupan myyntiin: Kirjallisuusosa. Helsingin yliopisto, elintarvikekemian ja -teknologian laitos.
Chicago-tyylinen lähdeviittausJauhiainen, Katriina, ja Terhi Rajala. Mainonnan Vaikutus Päivittäistavarakaupan Myyntiin: Kirjallisuusosa. Helsinki: Helsingin yliopisto, elintarvikekemian ja -teknologian laitos, 1989.
MLA-viiteJauhiainen, Katriina, ja Terhi Rajala. Mainonnan Vaikutus Päivittäistavarakaupan Myyntiin: Kirjallisuusosa. Helsingin yliopisto, elintarvikekemian ja -teknologian laitos, 1989.
Harvard-tyylinen lähdeviittausJauhiainen, K. & Rajala, T. 1989. Mainonnan vaikutus päivittäistavarakaupan myyntiin: Kirjallisuusosa. Helsinki: Helsingin yliopisto, elintarvikekemian ja -teknologian laitos.
Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.