Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Jauhiainen, K., & Rajala, T. (1989). Mainonnan vaikutus päivittäistavarakaupan myyntiin: Kirjallisuusosa. Helsingin yliopisto, elintarvikekemian ja -teknologian laitos.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Jauhiainen, Katriina, ja Terhi Rajala. Mainonnan Vaikutus Päivittäistavarakaupan Myyntiin: Kirjallisuusosa. Helsinki: Helsingin yliopisto, elintarvikekemian ja -teknologian laitos, 1989.

MLA-viite

Jauhiainen, Katriina, ja Terhi Rajala. Mainonnan Vaikutus Päivittäistavarakaupan Myyntiin: Kirjallisuusosa. Helsingin yliopisto, elintarvikekemian ja -teknologian laitos, 1989.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Jauhiainen, K. & Rajala, T. 1989. Mainonnan vaikutus päivittäistavarakaupan myyntiin: Kirjallisuusosa. Helsinki: Helsingin yliopisto, elintarvikekemian ja -teknologian laitos.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.