Hänvisningar gällande denna post
APA-referensKaskimies, M. (1970). Merkkitavara nykyajan markkinointimuotona: Erityisesti tarkasteltuna siihen liittyvien menekintekijöiden stabilisuuden kannalta = The branded article as a form of marketing with reference to the stability of the marketing parameters (2. p.).
Chicago-stil citatKaskimies, Mika. Merkkitavara Nykyajan Markkinointimuotona: Erityisesti Tarkasteltuna Siihen Liittyvien Menekintekijöiden Stabilisuuden Kannalta = The Branded Article as a Form of Marketing with Reference to the Stability of the Marketing Parameters. 2. p. Hki, 1970.
MLA-referensKaskimies, Mika. Merkkitavara Nykyajan Markkinointimuotona: Erityisesti Tarkasteltuna Siihen Liittyvien Menekintekijöiden Stabilisuuden Kannalta = The Branded Article as a Form of Marketing with Reference to the Stability of the Marketing Parameters. 2. p. 1970.
Harvard-stil citatKaskimies, M. 1970. Merkkitavara nykyajan markkinointimuotona: Erityisesti tarkasteltuna siihen liittyvien menekintekijöiden stabilisuuden kannalta = The branded article as a form of marketing with reference to the stability of the marketing parameters. 2. p. Hki.