Mainonnan toistovaikutukset : mainonnan toistovaikutuksia kuvaavan mallin tarkastelu oppimisteorian avulla = The effects of repetition in advertising : an examination of a model of the advertising repetition effects by means of learning theory
Finna-arvio
Mainonnan toistovaikutukset : mainonnan toistovaikutuksia kuvaavan mallin tarkastelu oppimisteorian avulla = The effects of repetition in advertising : an examination of a model of the advertising repetition effects by means of learning theory
Tallennettuna:
Ulkoasu |
145 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Sarjalla myös engl. nimeke. |
Julkaisija |
Turku :
[Turun kauppakorkeakoulu],
1987.
|
Sarja | Turun kauppakorkeakoulun julkaisuja, Sarja D, ISSN 0782-8330; 1987, 1. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Pirjo Vuokko |
ISBN |
951-738-254-5 nidottu |
Hae kokoteksti |