Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
[10], 249 s. : kuvitettu ; 25 cm |
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Beskrivning |
Väitösk. lisäksi 1 irtol. |
Förlag |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
1989.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, 1989 |
Serie | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 69. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Juhani Aaltola |
ISBN |
951-680-086-6 nidottu |
Hämta fulltext |