Lärarfunktionen och rollen, särskilt klassläraren, i belysning av utvecklingen inom grundskolan och lärarutbildningen : en utbilningsteknologisk (mål-medel-) planering under 1970- och 1980-talen
Finna-recension
Lärarfunktionen och rollen, särskilt klassläraren, i belysning av utvecklingen inom grundskolan och lärarutbildningen : en utbilningsteknologisk (mål-medel-) planering under 1970- och 1980-talen
Sparad:
Fysisk beskrivning |
[4], 98 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Språk |
svenska |
Originalverkets språk |
svenska |
Beskrivning |
Det egentliga undervisnings- och fostringsarbetet omhänderhas av lärarna, som i undervisningen skall följa den fastställda läroplanen. |
Förlag |
Hki :
Helsingin yliopiston kasvatustieteen laitos,
1987.
|
Serie | Tutkimuksia / Helsingin yliopiston kasvatustieteen laitos, ISSN 0356-6943; 115 |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Jarl Stormbom |
ISBN |
951-45-4397-1 nidottu |
Hämta fulltext |