Peer-assisted leadership -menetelmä rehtorikoulutuksessa : erään koulutusprosessin taustakontekstin kuvaus, teoreettiset perusteet sekä toteutuksen ja vaikuttavuuden arviointi
Peer-assisted leadership -menetelmä rehtorikoulutuksessa : erään koulutusprosessin taustakontekstin kuvaus, teoreettiset perusteet sekä toteutuksen ja vaikuttavuuden arviointi
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
260, [11] sivua : kuvitettu ; 21 cm |
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Förlag |
Helsinki :
Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos,
2000.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Helsingin yliopisto |
Serie | Tutkimuksia / Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos, ISSN 0359-4203; 213. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Atso Taipale |
ISBN |
951-45-9345-6 nidottu |
Hämta fulltext |