Record Citations
APA CitationPöysä, J. (1991). Vahvan markan heikot hetket: Sosiaalisten representaatioiden teoria talouskeskustelun tulkintavälineenä. Tiedotustutkimus, 14(2), 64-74.
Chicago Style CitationPöysä, Jorma. "Vahvan Markan Heikot Hetket: Sosiaalisten Representaatioiden Teoria Talouskeskustelun Tulkintavälineenä." Tiedotustutkimus 14, no. 2 (1991): 64-74.
MLA CitationPöysä, Jorma. "Vahvan Markan Heikot Hetket: Sosiaalisten Representaatioiden Teoria Talouskeskustelun Tulkintavälineenä." Tiedotustutkimus, vol. 14, no. 2, 1991, pp. 64-74.
Harvard Style CitationPöysä, J. 1991. Vahvan markan heikot hetket: Sosiaalisten representaatioiden teoria talouskeskustelun tulkintavälineenä. Tiedotustutkimus, 14(2), pp. 64-74.
Remember to check citations for accuracy before including them in your work.