Tietueen sitaatit
APA-viiteBhose, C. (1998). Mainostajan kannattaa imeä veret "tweensien" paradoksaalisuudesta. Markkinointi & mainonta : markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median asiantuntija, 11, 10.
Chicago-tyylinen lähdeviittausBhose, Cilla. "Mainostajan Kannattaa Imeä Veret "Tweensien" Paradoksaalisuudesta." Markkinointi & Mainonta : Markkinoinnin, Mainonnan, Myynnin Ja Median Asiantuntija 11 (1998): 10.
MLA-viiteBhose, Cilla. "Mainostajan Kannattaa Imeä Veret "Tweensien" Paradoksaalisuudesta." Markkinointi & Mainonta : Markkinoinnin, Mainonnan, Myynnin Ja Median Asiantuntija, 11, 1998, p. 10.
Harvard-tyylinen lähdeviittausBhose, C. 1998. Mainostajan kannattaa imeä veret "tweensien" paradoksaalisuudesta. Markkinointi & mainonta : markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median asiantuntija, 11, p. 10.