Oppimisen teoria ja teknologian opetuskäyttö
Finna-recension
Oppimisen teoria ja teknologian opetuskäyttö
Sparad:
Fysisk beskrivning |
278 sivua : kuvitettu ; 24 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Beskrivning |
Kirjoittajat: Maarit Arvaja ja muita Loppuunmyyty (10.7.2013). |
Förlag |
Porvoo ; Helsinki :
WSOY Oppimateriaalit,
2006.
|
Klassifikation |
nlm LB Kasvatuksen ja opetuksen organisaatio. Koulutoimi (udkf 371) Tietotekniikka. Ohjelmointi. Tietojenkäsittely. Atk. Tietokoneet. Tekoäly (udkf 004) Henkiset perustoiminnot (udkf 159.94/.95) udkx 159.9 udkx 159.953 udkx 37 udkx 371.3 udkx 371.694 udkx 681.3 Datateknik i undervisningen (ykl 38.221) Inlärningspsykologi (ykl 14.12) Didaktik (ykl 38.2) Psykologi (ykl 14) z Oppimisen ohjaaminen, opetuksen suunnittelu ja arviointi. 407027A. Voimassa 2007- z Pedagogisia näkökulmia tieto- ja viestintätekniikan soveltamiseen (KT3). 418012P. Voimassa 2007-2008. |
Ämnen | |
Mer information | Sanna Järvelä, Päivi Häkkinen, Erno Lehtinen (toim.) ; [kuvitus: Eila Sinivuori, Asta Raami ...] |
Innehåll/delar | 3 poster |
ISBN |
951-0-32353-5 pehmeäkantinen |
Standardkoder |
EAN 9789510323533 A1115605 |
Okontrollerad titel |
Käsitteellinen muutos oppimisessa ja teknologiaympäristön tuki Metakognitio teknologisissa oppimisympäristöissä Motivaatio ja kiinnostuneisuus Motivaation ja emootioiden säätely oppimisprosessin aikana Oppimisen strategiat ja teknologiaperustaiset oppimisympäristöt Yhteisöllisen oppimisen kognitiiviset, sosiaaliset ja kontekstuaaliset tekijät : verkkovuorovaikutuksen näkökulma Tutkivan oppimisen periaatteita ja käytäntöjä : "trialoginen" tiedonluomisen malli Oppimisen infrastruktuurit ja teknologian yhteisöllinen käyttö Tietokone opetuksessa : opettajan apu vai ongelma? Oppimisaihiot oppimisympäristöjen osana Verkkotyöskentelyn vaiheistaminen yksilöllisen ja yhteisöllisen oppimisen tukena Oppimisvaikeudet ja teknologia oppimisen ohjaamisen mahdollistajana Teknologian kehitys ja oppimisen utopiat |
Hämta fulltext |