Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen
Finna-arvio
Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen
Tallennettuna:
Ulkoasu |
218 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
Helsinki :
Gaudeamus,
2007
|
Luokitus |
udkx 366.1 udkx 658.8 udkx 659.2 udkx 316.77 udkx 339.1 Mainonta. Tiedotus. Suhdetoiminta (udkf 659) Kuluttajapolitiikka. Kuluttajansuoja. Kuluttajaneuvonta. Kuluttajakäyttäytyminen (udkf 366) Kulttuurisosiologia. Kulttuuriantropologia. Sosiaaliantropologia (udkf 316.7) Elintaso. Kulutus (ykl 36.15) Sosiologia (ykl 30.1) Mainonta (ykl 69.35) Talouspolitiikka. Taloudelliset rakenteet (ykl 36.1) |
Aiheet | |
Valmistaja | (Tampere : Tammer-Paino) |
Lisätiedot | toimittaneet Visa Heinonen ja Jukka Kortti |
Sisältö/kappaleet | 6 tietuetta |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-952-495-599-7 |
ISBN |
978-951-662-981-3 pehmeäkantinen |
Standarditunnukset |
EAN 9789516629813 A1112231 |
Kontrolloimaton nimeke |
Monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen |
Hae kokoteksti |